Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Τα μάτια των γονιών

Καλή και δημιουργική εβδομάδα σε όλους! Μάλιστα είναι η πρώτη για το blogo-σπιτάκι μου, «νεογέννητο» ακόμη! Το πρώτο υγιές κλάμα ακούστηκε και αν και ήρθε στη ζωή σε έναν κόσμο χρεοκοπημένο κυρίως αξιακά, ευελπιστώ να είναι γερό, τυχερό και ευτυχισμένο! Ευχές που δίνουν οι γονείς στα μονάκριβα αγγελούδια τους που φέρνουν στη ζωή. Προσωπικά δεν έχω γίνει ακόμα μάνα (εύχομαι να γίνω προσεχώς!), έχω την τιμή όμως να είμαι εδώ και λίγο καιρό πνευματική μανούλα, και σας διαβεβαιώ ότι αξιωθήκαμε να έχουμε με τον σύντροφό μου το πιο γλυκό, το πιο όμορφο και το πιο καλό βαπτιστήρι του κόσμου! Έτσι βλέπουν τα μάτια των γονιών σε κάθε γωνιά της γης, τα παιδιά τους είναι μοναδικά…

Οι σκέψεις αυτές περί πατρότητας γεννήθηκαν και ενισχύθηκαν με αφορμή ενός άθλιου ρεπορτάζ του χθεσινού Βήματος της Κυριακής, όπου δημοσίευσε τις καταθέσεις των γονιών των κατηγορουμένων για συμμετοχή στην οργάνωση «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς». Καίριο σχολιασμό κάνει μοναδικά στο blog του ο «Πιτσιρίκος» («Με οικογένεια» ο τίτλος του κειμένου). Αναδημοσιοποιώ παρακάτω ένα απόσπασμα:

«…Ζούμε σε μια χώρα, όπου τουλάχιστον μερικά πράγματα τα σεβόμαστε ακόμα. Στην Ελλάδα, μπορεί να βγει η μητέρα ενός μανιακού δολοφόνου –ο οποίος έχει φάει 50 άτομα- και να πει «το παιδί μου είναι καλό παιδί – δεν φταίει». Κανείς δεν θα της πει τίποτα. Θα σκεφτούμε «μάνα του είναι και στηρίζει το παιδί της». Και θα σωπάσουμε.
Το γεγονός ότι η χώρα χρεοκόπησε δεν σημαίνει πως θα αποκτηνωθούμε. Δεν σημαίνει πως θα διαλυθούν οι οικογένειες – ούτε πως οι γονείς θα αρχίσουν να καρφώνουν τα παιδιά τους στην Αστυνομία. Οι γονείς αγαπούν τα παιδιά τους χωρίς όρους και τα στηρίζουν πάντα – είναι οι μόνοι που το κάνουν αυτό και κανείς δεν μπορεί να τους κατηγορήσει…»

Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι κάτι που πιστεύω ακράδαντα χρόνια τώρα. Όλα τα παιδιά είναι εκ φύσεως καλά, η φύση και το περιβάλλον που καλούνται να ζήσουν είναι σε πολλές περιπτώσεις δυστυχώς απάνθρωπο.

Γι’ αυτό γονείς όλων των ειδών, τα παιδιά και τα μάτια μας! Μόνο αγάπη, αγάπη, αγάπη…και προσοχή, τίποτε άλλο δεν χρειάζεται.
Β.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου